dinsdag 18 december 2007

100 challenge => de start is gemaakt

Via de Scrappertjeslijst doe ik mee aan de "100 challenge". Kort gezegd betekent dit dat ik 100 layouts moet maken, enkel met materiaal dat ik nog in huis heb. Je mag dus tijdens de challenge geen nieuw gekocht materiaal gebruiken. De bedoeling is om je oude materialen weg te werken. Ik denk dat het dan na de challenge ook dubbel zo tof is om nieuwe spulletjes te kopen.
Nu is het wel zo dat ik niet enkel layouts ga maken, maar ik ga de challenge combineren met het maken van kaartjes. Ja hoor, nu in de kerstperiode heeft het kaartenmaakvirus mij weer gebeten. Hier zijn de eerste kaarten al, goed voor 2,5 punt.


Opdat jullie goed kunnen volgen hoever ik met de challenge sta, heb ik aan de rechterkant van de blog een teller gezet. Ook alle layouts en kaarten voor de challenge zal ik op mijn blog zetten met het label "100 challenge".

Oh ja, nog even de puntentelling: 1 layout is 1 punt, 4 kaartjes zijn 1 punt, een layout die al langer op afwerking wacht telt voor 1/2 punt.

2 opmerkingen:

pruts zei

toffe kaartjes !!!!!
dat magnoliaatje komt er ook goed op uit.
heb je je potloden????

Gwen zei

heeeeeeel mooie kaarten...
doet me er aan denken dat ik dringend verder moet doen met mijn kaarten - of ze zijn met pasen nog niet klaar....