zondag 25 mei 2008

whaaaaaa!

Eindelijk heb ik mijn computer terug. Maar helaas pindakaas ben ik dus alle gegevens kwijt. Al mijn workshopbestandjes, e-mailinstellingen, belangrijke en minder belangrijke gegevens, de creanijn sketches met reeds gemaakte layouts, en ook al mijn foto's van 2008. Dat laatste vind ik nog het ergste, want een deel had ik nog niet laten afdrukken (bv Thijs zijn derde verjaardag), en dat kan je natuurlijk nooit meer over doen.
Hopelijk krijg ik morgen mijn e-mailinstellingen terug in orde. Iedereen die dan nog wat heeft voor mij (bv foto's van layouts, werkbeschrijvingen van mijn workshops) mag het me dan doormailen. Je zou er mij echt heel gelukkig mee maken. Oh ja, ook de gegevens uit mijn agenda en adresboek zijn weg, dus wie er terug in wil laat het maar horen hé.

3 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

Jeetje wat erg zeg. vooral die foto's zou ik inderdaad ook zo vreselijk vinden. De rest komt wel weer denk ik dan. Maar die foto's kan je inderdaad niet over doen. Heb je er wel door een profesioneel iemand laten naar kijken. ze kunnen tegenwoordig heel veel hoor.
Groetjes
Chantal


PS mijn mailadres: chantal.vdkant@orange.nl

Gwen zei

ik wil er wel terug in...

groetjes
gwen

pruts zei

aiaiaiai, das geen goed nieuws.
ik moet dringend een back up maken van de onze.
ik wil er ook wel terug in :-)