vrijdag 26 december 2008

ziek geweest - kerstdrukte

Eindelijk nog eens een beetje tijd om een berichtje te posten. Er is heel wat gebeurd ondertussen.
Ik heb onder andere een weekje plat gelegen met een serieuze keelontsteking. Tja, ik ben niet vaak ziek, maar als het zo ver is dan is het ineens goed. Daardoor liep ik helemaal achter op mijn kerstkaartenschema en moest ik dus noodgedwongen (en geheel tegen mijn principes in) kerstkaartjes kopen. Hopelijk overkomt me dat volgend jaar niet meer.
Daarom start ik nu meteen een nieuwe challenge voor mezelf: tegen Kerstmis 2009 moet ik 100 kerstkaarten gemaakt hebben (jaja, wij sturen heel veel kaartjes). We zullen zien of het me dit jaar lukt.
De kerstdrukte is nu in ieder geval weer voorbij, dus ik kan weer aan de slag. En dan meteen weer met nieuw materiaal, want van Dirk kreeg ik deze kerst een reeks Copic markers. Ik heb er al een beetje mee geoefend en ze zijn echt geweldig!!!
Dus nu vlug aan de slag, dan kan ik straks misschien al wat laten zien.

5 opmerkingen:

niekolken zei

oei,niet leuk he,ziek zijn!
wens je alvast een rustige aangename kersttijd toe!

Enny zei

Hoi Martine, blij dat je weer beter bent ! Ik begin volgend weekend ook al met nieuwe kerstkaarten maken, want ik had er meer nodig dan ik dacht ! Heb intussen bij Elke al uitleg gekregen over de Copics, maar ze zijn niet goedkoop hé. Wens jullie nog het allerbeste voor het nieuwe jaar !

Atelier Ullizee zei

Hopelijk blijven die stoute ziekmakers nu voor een hele tijd weg!
Ook al was het geen zelfgemaakt kaartje, toch bedankt. Dat van ons moet nog komen!!!

Groetjes,

Natascha

Ingrid Poppeliers (Belgium) zei

Hoi Martine, niet leuk om zo ziek te zijn, hé. Maar je kreeg ongetwijfeld de beste zorgen van je ventje, die zeker verplegen kan als de beste.
Bedankt voor je kerstkaartje ! Niet erg, hoor, dat het gekocht was. Je hebt me toch op weg geholpen zodat ik dit jaar voor het eerst eens een paar zelfgemaakte kerstkaartjes kon versturen.
Ik ben eens benieuwd wat je bedoelt met Copics, want dat ken ik totaal niet.
Oh ja, ik heb van mijn ventjes een CADEAUBON bij PIPOOS gekregen !!! Joepie ! Had wel zelf de tip gegeven, hoor. En vermits hij in Antwerpen werkt, wist hij de Jezusstraat wel te vinden ;-)

groetjes, Ingrid

Krisje zei

Ik ben benieuwd!