donderdag 22 oktober 2009

Halloween decoratie

Het is weer bijna Halloween, dus er mag weer volop gedecoreerd worden. Oh wat hou ik toch van die najaars- en eidejaarsfeesten. Deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Cricut. Het skelet en de poezen zijn gemaakt met de "Paper doll dress up" cartridge. Dit is echt een leuke cartridge en er staat veel meer leuks op dan je zou vermoeden.




Dit is eigenlijk een oud projectje, maar ik wou het toch nog graag een keer laten zien omdat ik het gewoon keischattig vind. Deze potjes zijn ook makkelijk te maken met de kids.
Neem een leeg confituurpotje en was het goed af. Verf de binnenkant met oranje acrylverf. Teken aan de buitenkant een gezichtje met een watervaste stift. Nog een theelichtje erin en klaar is Klara.


En natuurlijk mochten de pompoenen dit jaar niet ontbreken. Dit jaar heb ik het wel eenvoudiger gehouden dan vorig jaar, maar daarom zijn ze niet minder leuk toch?


Ziezo en dan volgt er binnenkort nog een leuk knutseltje voor de kids die op "Trick or treat" jacht gaan.



2 opmerkingen:

pruts zei

die poezen zijn de max !!!

Gwen zei

Ja die poezen zijn super !!!!!
(de rest ook zenne)