vrijdag 18 juni 2010

Mama, ik verveel me!

Nog een weekje school en dan staat de zomervakantie weer voor de deur. Twee maanden lang (en ja hoor dat is echt lang) kunnen de kids genieten van hopen vrije tijd. De eerste dagen (en als je geluk hebt de eerste weken) kunnen de kids zich wel amuseren, maar na een tijdje klinkt dan toch weer de bekende zin "Mama, ik verveel me!".
En dan is het tijd om de verveelpot boven te halen.
Hierin stop je briefjes met daarop dingen die de kids kunnen doen. Dat kan gaan van "bak koekjes" tot "ruim je kamer op". Als het ze maar weer even bezig houdt.

Hopelijk helpt het om de vakantie door te komen...

5 opmerkingen:

Saskia zei

Heel leuk!!

Saskia :)

Jolanda zei

nou,dat is nog eens leuk!!en heel handig!

patricia zei

hoi martine
wat een leuk idee
hoop dat ze alle briefjes leuk vinden
groetjes patricia

Anoniem zei

Ja, een heel goed idee. Als het tijdens de vakantie maar goed weer worden dan kunnen ze buiten ravotten.
grtjes
Christa

Karin zei

Wauw wat een geniaal plan! Ik ga ook zo'n pot in elkaar flansen :)

Groetjes, Karin