zondag 17 juni 2012

communiealbum Thijs

Jippie, heb de scrapkriebels terug (mercikes Daphné, Vicky en Veerle).
Op heb boekenfestijn vond ik een album pakket voor maar 4,99€. Alles in: album, papier, embies. En de kleuren waren perfect voor Thijs z'n communiefoto's.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan. Nog wat aangevuld met rubons en sheets uit mijn, lichtjes ruim te noemen, privé voorraad. Haha, je wil niet weten wat er nog in mijn kasten steekt aan scrapgerief!
Maar genoeg gezeurd, hier de foto's:






















 Sorry voor de kwaliteit van de foto's. :(

6 opmerkingen:

Creanijn zei

Amai, tof zeg, zo goed doorgedaan in één keer!!! Het is een prachtig album geworden. Wat wordt je volgende project???

Veerle zei

ooh! super zeg! en dat op 2 dagen!!! welk formaat is het?

Ben altijd benieuwd naar fotokes van de scrapvoorraad van anderen ;-) laat maar komen, die foto's :-p

groetjes
Veerle

ScrapMartine zei

Vicky, mijn volgende project is het bijwerken van de schoolalbums denk ik.
Veerle, het formaat van het album is 12"x12".

Ingrid Poppeliers (Belgium) zei

knap werk, hoor ! Echt prachtig gedaan. Maar dat zijn we dan ook van je gewoon, hé. Een leuke herinnering aan Thys zijn communie.

G zei

mooi mooi mooi ... ik twijfelde op het boekenfestijn of ik die pakketten zou kopen... 'k had het dus beter wel gedaan...

Enny zei

Wauw, prachtig gedaan Martine !! Je hebt de scrap-microbe terug te pakken !! :))))