dinsdag 6 november 2012

Liebster Award


Gisteren kreeg ik van Vicky deze leuke blog-award.
Heel leuk en vooral verrassend omdat ik toch niet altijd heel actief ben op m'n blog.
Daarom zeker een stimulans om verder te doen. Dankjewel Vicky!!!
Uiteraard houdt het hier niet op, maar is het de bedoeling de award verder te geven...
Hieronder even wat meer info:
Liebster is een Duits woord "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste." Deze award is een prijs van de peer-to-peer medebloggers waarin de award naar hun favoriete bloggers met minder dan 200 volgelingen presenteren. De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger. Deze prijs werd ontworpen om een blog award uit te reiken aan een van jou volgers die minder dan 200 volgelingen hebben

Er zijn een paar regels aanverbonden:
* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
* Post de Award op je blog in de sitebar.
*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.

En hier zijn ze dan, de 5 blogger aan wie ik op mijn beurt de award doorgeef:

Ingrid, omdat ze niet alleen creatief in in het scrapbooken maar ook creatief met taal.
Greet, omdat je laatst zo onzeker was en dacht dat er niemand meer naar je blog kwam. Bij deze een aanmoediging.
Lins, omdat je zo'n prachtige kaarten maakt. Echte kunstwerkjes!
Els, omdat je een supertoffe roommate was op SAG en je maakt supermooie layouts.
Natascha, omdat ik heel veel bewondering voor je heb.

3 opmerkingen:

Teerg zei

Hey Martine,
Bedankt voor je Award. Hij staat ondertussen op mijn blog!
Mercikes hé!!
Groetjes Greet

Atelier Ullizee zei

Hoi Martine,

Bedankt om aan mij te denken voor dit award.
Groetjes,
Natascha

pruts zei

bedankt martine !!!
heel lief dat je mij deze award geeft.
het was toch een tof weekend hé. :-)