maandag 28 april 2008

Challenge tijdschriftenschets (vervolg)

Weet je nog, een tijdje geleden heb ik jullie uitgedaagd om een layout te maken op basis van een pagina uit een tijdschrift. Een aantal onder jullie liet weten dat dit niet eenvoudig was, maar enkele straffe scrappers hebben er zich toch aan gewaagd. Ziehier het resultaat:


Virginie
Enny

Karin


Natascha


Omdat er maar 4 inzendingen waren, heb ik besloten om jullie allemaal een kleine beloning te geven. (mail me even je adres zodat ik het prijsje kan opsturen)

3 opmerkingen:

karin zei

Nee Martine, makkelijk was het niet !Maar er zijn wel heel geslaagde LO's uitgekomen !
Proficiat iedereen !

Caroline van Scrap2be zei

Haha, dit was een leuk initiatief, Martine! Ik heb mijn blogroll wat verwaarloosd de laatste tijd (heb wel veel atc's gemaakt en ben nu terug een beetje aan het scrappen), dus ik heb je uitdaging gemist, lol! Goed idee, hoor! En proficiat aan de deelnemers. Ook wens ik je nog veel succes met je nieuwe job!

karin zei

bedankt voor je leuke vlop !!!