woensdag 2 april 2008

Pipoos

Nadat einde december mijn eigen winkeltje gesloten werd, moest ik weer op zoek naar werk. En enkele weken geleden vond ik dat! Het ging echt per toeval. Bij een van mijn bezoekjes aan het shopping center ging ik naar gewoonte even bij Pipoos binnen. Daar zag ik een affiche hangen: "verkoopster gezocht". Natuurlijk aarzelde ik geen moment en meldde ik me aan. Meteen mocht ik een gesprekje doen met de winkelverantwoordelijke en een paar dagen later kreeg ik de melding dat ik was aangenomen.
Gisteren (jaja het was op 1 april, maar zeker geen grap) ben ik dan mijn eerste dag gaan doen.
Ik moest beginnen om 13u45. Gelukkig waren er enkele leveringen geweest, dus ik had meteen mijn handen vol met prijzen en in de rekken plaatsen. Tussendoor moest ik een beetje meevolgen aan de kassa, en ja hoor, na drie klanten mocht ik het al alleen doen. De rest van de dag heb ik nog veel kassa gedaan (wat ik niet verwacht had voor de eerste dag). Moest ook al ineens werken tot sluitingstijd en bijgevolg mee kas maken en afsluiten. Het was echt een berg informatie die gisteren in mijn kopje moest, en nu hoop ik maar dat het er vandaag nog in zit. We zullen wel zien. De collega’s (die ik gisteren gezien heb) zijn in ieder geval heel tof, en dat is ook al veel waard.
Allé, vandaag weer blij terug!

9 opmerkingen:

Creanijn zei

Hoi MArtine,

Blij te horen dat het goed meegevallen is! Maar ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je die eerste dag zoveel informatie te verwerken krijgt. Nu, gelukkig weet je al veel van de meeste dingen daar denk ik, dus het loopt vandaag wel los! Veel succes en hopelijk ook veel plezier!
Groetjes,
Vicky

pruts zei

ik ben zo blij voor jou dat je leuk werk gevonden hebt.

Rika zei

Leuk, het allerbeste voor je nieuwe job!

Atelier Ullizee zei

Fijn dat je eerste werkdag zo goed verliep. Nog veel succes bij Pipoos. En binnenkort loop ik wel eens binnen, hopelijk ben jij er dan ook.

http://atelierullizee.web-log.nl/

Anoniem zei

proficiat met je nieuwe job!!!dat is iets wat ik ook graag zou doen zie!pipooooooooooooos heeft ook wel leuk materiaal!groet,niekolken

Creanijn zei

Martine,
Ben je al vandaag naar de schetsenblog gaan kijken? er staat namelijk goed nieuws te lezen!
Groetjes,
Vicky

Virginie zei

hey martine,
Leuk werk heb jij gevonden.Je hebt terug een hobbyjob gevonden , terug volledig ingeburgerd tussen de scrapartikelen.
Veel succes gewenst met je job bij Pipoos Groetjes Virginie

Virginie zei

Hey Martine.
PROFICIAT. Leuk werk heb je gevonden. Een volledige hobbyjob. Je kan je volledig uitleven tussen die leuke scrapartikelen.
Veel succes met je Job.
groetjes
Virginie

Anoniem zei

Proficiat Martine met de nieuwe job! Maak er iets goeds van. Jammer dat het zo ver is van Aalst, anders zou ik wel eens langskomen. Ik ga meestal naar de Pipoos in Gent. Die is vlakbij mijn werk. Maar allez, zo sponser ik wel de keten waar jij werkt!

Groetjes, Anja