donderdag 3 juli 2008

nog te goed

Deze hadden jullie nog van mij tegoed. De linkerhelft is gemaakt naar de schets van Daphné. Toen zei ik al dat ik er nog een rechterhelft bij ging maken. De lo was al lang klaar, maar door tijdsgebrek nog niet op mijn blog geraakt.
Over de klasfoto zit een plastic sheet (vastgemaakt met een eyelet). Op de sheet heb ik de contouren van de personen getekend en deze genummerd. Op de lijstjes kan je dan de namen terugvinden. De sheet kan weggedraaid worden zodat je de foto ook nog normaal kan bekijken.

Voilà, dat was er weer eentje voor in Kato haar schoolalbum. Op naar de derde kleuterklas!

3 opmerkingen:

pruts zei

de andere helft is ook heel mooi !!!!

karin zei

wat leuk gedaan !

Martine, je hebt een award gewonnen !!! gefeliciteerd, kijk maar eens op mijn blog, Karin !

virginie zei

Ben de ene helft al tegengekomen op de blog van Karin. Bij deze krijg je ook van mij een award, dan kan je er dus al 2 op je blog zetten ;-)Voor de regels: zie mijn blog.