maandag 15 februari 2010

En nog wat verjaardagsknutsels

Als extra cadeautje maakte ik voor de jongste jarigen een echt verjaardagsshirt. De cijfers en letters zijn met de cricut gesneden uit strijkvelours. Wat een leuk spul is dat toch!




En voor Kato moest er natuurlijk nog snel een kroon gemaakt worden. En omdat ik toch met mijn cricut aan het spelen was, gebruikte ik hem ook maar om de kroon te maken. In de Cricut design studio puzzelde ik wat vormen aan elkaar, ... klaar! Kato mocht dan zelf de kroon met stickers versieren. Ik heb 2 bestandjes om de kroon uit te snijden, één gemaakt met Plantin schoolbook en één met George and basic shapes. Wil je de bestandjes hebben, laat dan even je mailadres achter.


3 opmerkingen:

patricia zei

halo
wat prachtige taarten en lekker om te eten
het bestandje van de kroontjes zou ik wel graag ontvangen van jou
patriciacollier36@hotmail.com
alvast bedankt
patricoa

Enny zei

Hey Martine jij bent goe bezig zeg, heb je nog tijd om te gaan werken ??? :)) Tof hoor, zowel de lekkere taarten als de naaispullen !!

Chantal van de Kant zei

Mooie taarten zeg. Dat ziet er lekker uit hoor.
Moet je vrijdag werken?? Als het mooi weer is gaan we even Antwerpen in. En natuurlijk even langs de Jezusstraat he.
Groetjes
Chantal