dinsdag 22 mei 2012

Vakantie in zicht

Oké het is nog maar half mei, maar als alleenstaande, controlefreak zijnde, moeder begin ik op tijd met het organiseren en plannen van de vakantie. Je moet immers voor twee maanden opvang en animatie voorzien.
Nu bijna 2 jaar geleden maakte ik de "mama ik verveel mij" pot. (hier kan je nog eens terugkijken)
En die pot staat nog steeds binnen handbereik. Alleen heb ik voor de komende vakantie de kaartjes vervangen. Op de site van Klasse kan je leuke kaartjes afdrukken met 100 instant doe ideeën. Ik heb natuurlijk wel een beetje geselecteerd, want sommige dingen waren voor ons niet echt haalbaar.
Klik hier voor die leuke kaartjes.

1 opmerking:

Teerg zei

Leuk doosje!
Ik heb nog geen kinderen maar ik heb de site opgeslagen en hoop tegen dat ik kinderen heb, de site nog terug te vinden, hehe