donderdag 12 december 2013

Aftellen naar Kerstmis 2013 - dag 9, 10, 11

Aiaiai, met al dat geknutsel loop ik een beetje achter op m'n blog.
Zoveel ideetjes zo weinig tijd. Dus rap de schade inhalen met weer wat leuke kersttips.

Bij de reclame in de brievenbus zat deze week een folder van bpost. En ja hoor, ook hierin weer leuke kersttips. Zo krijg je bv inspiratie voor wensteksten voor op je kerstkaarten, een aantal manieren om je gekregen kerstkaarten op te hangen en tips om de feestperiode relaxed door te komen.
Heb je de folder gemist dan kan je nog kijken op www.bpost.be/bhappy

Ondertussen heb ik ook verder gewerkt aan de cadeautjes voor mijn collega's. Enkele zijn al helemaal af en ook origineel ingepakt.
En ook de pakjes voor de kerstfeestjes op school zijn met een kerstspecialleke ingepakt.


En het voorlopig laatste project is een soort kapstok voor de kerstsokken. Ik maakte dit met mijn Ikea tools (waar ik trouwens best fier op ben) en afval palletten.


De zelfgemaakte kerstsokken laten helaas nog wat op zich wachten...

Geen opmerkingen: