zondag 29 december 2013

Aftellen naar Kerstmis 2013 - Oh jee, mislukt

Oh jee, het is me helaas niet gelukt om de laatste week voor Kerstmis te vullen.
Maar ja, wat deed ik dan op dag 18?
De verjaardag van mijn mama vieren.
 
En op dag 19?
 Op jacht naar de laatste cadeautjes (oké ik geef toe, niet alle cadeautjes werden zelf gemaakt)
 
En op dag 20?
 Kerstcupcakes bakken voor het zoveelste kerstfeestje.
 
 
En op dag 21?
De Tv-gids doornemen (kwestie van geen enkele leuke kerstfilm te missen)
 
En op dag 22?
 Nog even uitrusten voor de echte kerstdrukte en vooral quality time met K&T.
 
En op dag 23?
Een marathondagje op het werk. Onze afdeling (traiteur/slagerij) zorgt er steeds weer voor dat vele mensen een lekkere kerst hebben :)
 
En op dag 24?
Lekker feesten met Kato en Thijs: steengrill, al een paar cadeautjes en een zalige kerstfilm.
 
En dan eindelijk op 25 december: Vrolijk kerstfeest!!!

1 opmerking:

Enny zei

Wauw Martine, jij hebt ook een drukke tijd achter de rug ! En zoveel lekkere dingen gemaakt,mmmm!! Die lemon curd heb ik (ook) bij Delhaize gevonden. Groetjes Enny