maandag 2 december 2013

Aftellen naar Kerstmis 2013 - dag 2

Dit jaar heb ik het voornemen om zoveel mogelijk kerstcadeautjes zelf te maken. Dankzij het internet en toffe tv programma's als "Rok en Rol" krijg ik hiervoor inspiratie in overvloed. Alle leuke dingen die ik op het  wereldwijde web tegen kom verzamel ik zorgvuldig op Pinterest. Benieuwd wat daar allemaal staat? Klik dan op de "volg mij op pinterest" knop rechts bovenaan.
 
Maar hier is dan het projectje van vandaag: een hippe bonbonnière !


 
Inspiratie voor dit project vond ik in het programma "Rok en rol"
Maar in plaats van het knopje dat Karolien gebruikte, nam ik een speelgoedbeestje uit T zijn rommeldoosje. Vastgeplakt met secondenlijm en gewoon meegeverfd.
Het potje is van appelmoes en het kandelaartje vond ik in de kringloopwinkel voor maar 25 cent!
Voor een werkbeschrijving klik je op bovenstaande Rok en Rol link.
 
Tot morgen, voor alweer een dagje dichter bij Kerstmis...

1 opmerking:

G zei

ook een rok en rol fan ... tof programma met leuke ideetjes !