zaterdag 26 januari 2008

en de teller tikte voort

Hier nog enkele layouts die jullie tegoed hadden. De eerste 3 zijn gemaakt voor de Creanijn schetsenblog en konden dus niet eerder getoond worden. Wil je oorspronkelijke schetsen en nog meer voorbeelden zien? Ga dan zeker eens kijken op deze schetsenblog.



En de vierde layout gaat over Scrap-a-ganza, en is gemaakt met materialen van Scrap-a-ganza. In november ben ik samen met Vicky, Els, Gwen en Kelly op weekend geweest. We volgden toen ook samen een album workshop, maar omdat het allemaal was van "plak nu dat stuk daar en dit stuk ginder" vonden we er niet veel aan. Sommige layouts van die workshop heb ik achteraf nog wel nagemaakt, maar met andere pakketten heb ik mijn eigen ding gedaan. Dat kan je dus zien op onderstaande layout. De "konijntjes" layout is trouwens ook gemaakt met een pakket van die workshop.
Ziezo dat was het voorlopig weer. Vanavond ga ik in het echt kennismaken met de DT leden van het Creanijn schetsenteam, dus waarschijnlijk volgen er begin volgende week weer wat layouts.

Oh, nog even vergeten te vermelden dat al deze layouts weer meetellen voor mijn 100 challenge.

2 opmerkingen:

pruts zei

toffe lo's !!!!!!!!!!!
je teller tikt inderdaad heel goed. :-)

Gwen zei

jaaaaaa ik sta ook op een LO van jou ! hahahahahahahahahahaha