donderdag 24 januari 2008

oh jee

het is weeral een tijdje geleden dat ik nog een blogpost gedaan heb. Het is dan ook zo druk hier, de dagen vliegen gewoon voorbij.
Het begon allemaal vorige vrijdag, Kato bleef een dagje thuis uit school want ze voelde zich niet zo lekker. Oké, beetje rusten en ze was er weer bovenop (dachten we). Zaterdag nog een beetje flauwtjes maar het was toch zo goed als over. Dus kon mama zaterdagavond lekker gaan croppen met de vriendinnen van ArtNoevoo. Om de zoveel tijd komen we bijeen om samen te scrappen. Meestal wordt er wel meer gebabbeld dan gescrapt, maar ja, dat moet ook gebeuren hé. Deze keer was het bij Vicky (Creanijn) te doen.
Ondertussen vliegen we naar dinsdag. Thijs kwam uit school met koorts en Kato had oorpijn, dus de dokter maar gebeld. En daar zat ik dan met twee zieke kindjes. Vandaag is Thijs alweer wat fitter, hij eet en speelt weer. Bij Kato daarentegen is het erger geworden, dus vandaag terug de dokter laten komen. Allé, we zullen zien wat het wordt. Gelukkig heb ik tussendoor nog wat kunnen scrappen en gaat mijn tellertje van de 100 challenge vooruit. Enkele layouts kan ik jammer genoeg nog niet tonen omdat ze gemaakt zijn voor de Creanijn schetsenblog.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi.
Vooral dat ruw koordje erdoor gehaald is super goed gevonden.

pruts zei

mooie lo !!!
leuk blinkie papier. is dat het papier van sag?