maandag 9 juni 2008

SAG

Terug van Scrap-a-ganza (SAG), moe maar voldaan!
Het was weer een supertof weekend met veel mooie workshops. Zoals jullie misschien wel weten, heb je tijdens die workshops niet de tijd om je project volledig af te werken, dus foto's van mijn projectjes zullen voor later zijn. Toch hieronder al enkele sfeerfoto's:




Ook deze keer was ik weer op stap met Els en Vicky. We hebben dus weer veel getettert, gelachen en natuurlijk ook tot in de laatste uurtjes gescrapt!
Voila, nu ga ik alles (workshops, goodiebag, aankopen) sorteren zodat ik later nog wat meer kan laten zien.

3 opmerkingen:

pruts zei

twas een super weekend maar het is altij zooooooo vlug voorbij.
enne het gezelschap was top !!!

Anoniem zei

Dag Martine,
Dat zag er leuk uit. Het kriebelt bij mij ook een beetje om eens te gaan, maar ik weet niet of ik tegen de drukte kan...
Soit, laat me maar meegenieten van jullie werkjes. Niet te lang laten liggen, hé?!

Anja

Creanijn zei

Hihi, heb net mijn verslagje online gezet. Nou ja, verslagje... 't is nogal lang uitgevallen, maar er was dan ook veel te vertellen hé!
Groetjes,
Vicky